Sosyal Medya  

Bigrafik Sosyal Medya Yönetimini Nasıl Yapar

Temsilcimize yazın & Kişisel fiyatlandırma alın

Sosyal Medya Yönetimi

İçerik Görseli: Sosyal medya hesaplarınız üzerinden hedef kitlenize yönelik olarak belli aralıklarla postlar paylaşmanız, son derece etkili sonuçlar yaratacaktır. Bu tip paylaşımlarda içerik görselinin özenli ve profesyonel bir şekilde hazırlanmasının dışında özellikle yaratıcı yönünün ön planda olması gerekir.

Pazarlama Görseli: Elektronik ticaret odaklı bir iş akışınız varsa, işletmenizi temsil eden sosyal medya sayfalarınızda etkili ve ürüne/hizmete yönelik doğru pazarlama görsellerinin paylaşılması gerekir.

 

Raporlama: Sosyal medya sayfanızın mevcut verimliliğini, etkileşimlere dair istatistiksel detayları, içerik planlamasından sonra oluşan geri dönüşleri, aylık sosyal medya raporlamamızda bulabilirsiniz..

Hedef Kitle Belirleme: Hedef kitleniz kadınlardan mı erkeklerden mi oluşuyor. Hedef kitleniz ağırlıklı olarak hangi kuşağı temsil ediyor. Hedef kitlenizin yaş aralığı nedir? Hedef kitlenizin ürüne ya da hizmete yaklaşımı nasıldır? Tüm bu soruların yanıtları, hedef kitle belirleme aşamasında ekibimiz tarafından veriliyor.

Rakip Analizi: Hem genel düzeyde sektörel bir değerlendirme yapmak hem de sizin ve rakiplerinizin güçlü/zayıf yönlerini saptayarak öncelik verilmesi gereken noktalara dair etkili bir strateji belirlemek.

İçerik Yönetmek: Kaliteli ve en önemlisi özgün/güncel bir içerikten yoksun web sitesinin ya da sosyal medya hesabının hiçbir anlamı olmayacaktır. Neticede hedef kitlenizin sizi özgün ve ilgi uyandıran içerikler için takip ettiğini unutmamalısınız. SEO uyumlu, özgün içeriklerle hem hedef kitlenizi diri tutun hem de arama sonuçlarına yönelik algoritmalarla uyumlu bir birliktelik yakalayın.

Reklam Yönetimi: Sayfanızı ön plana çıkarmak açısından en önemli detaylardan biri de hiç kuşkusuz ki reklamın potansiyel gücünü kullanmak. Sosyal medyada işletmenizin tanıtımını yapmak adına lokasyon ya da hedef kitle odaklı reklamlar çıkmak mümkün. Ayrıca viral reklam gibi yaratıcı reklam fikirleriyle ya da çeşitli sponsorluk girişimleriyle markanızın adını sosyal medya üzerinden duyurabilirsiniz.

Analiz: Rakip analizi, kitle analizi, etkileşim analizi, strateji
analizi, piyasa analizi gibi farklı temalara ilişkin raporlamalar yaparak doğrugeri dönüşler sağlayabilirsiniz.

 

Görsel Tasarım: Sosyal medyada paylaşacağınız postaların görsel olarak çeşitli kriterlere uygun olması, estetik kaygılara yanıt vermesi ve akılda kalıcı bir tasarıma sahip olması gerekir.

Video: Videonun büyüsünü ve eşsiz potansiyelini, yaratıcı çekim teknikleriyle fark yaratan ekibimizle beraber keşfedin!

 

Fotoğraf: Sosyal medya hesaplarında kullanıcıların en çok odaklandığı görsel materyallerin başında fotoğraf gelmektedir. Fotoğraftaki rötuş çalışmasından, fotoğrafın yüklenmesi gereken saate kadar her türlü detayı bize bırakın! 

Ayrıntılı bilgi almak için bizlere Whatsapp destek hattımızdan hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.